Beste Bijvoet Tegemoeter!!!
Het is alweer april en lente! Duidelijk is de natuur daar ook van op de hoogte want overal zien we het groen voorzichtig de natuur door trekken en aankleden. Één van de struiken waarvan nu de eerste knopjes voorzichtig groene blaadjes te voorschijn toveren is de Hazelaar! Deze struik kunnen we haast het hart van de Nederlandse natuur noemen. Wie aan de Nederlandse natuur denkt kan onmogelijk voorbij gaan aan de Hazelaar, dus vandaar! Nu uw paastak van de kronkelwilg of kronkelhazelaar misschien alweer de deur uit is, is het tijd om eens de magische wereld van deze Grote naam in te duiken! Geniet ervan!
En denk eraan, haastige spoed, is zelden goed, dus Bijvoet Tegemoet!
Vriendelijke groet!