Beste Bijvoet tegemoet bezoeker!
Vele bomen, struiken en kruiden komen deze maand in bloei. Ook het interessante Grote ratelaar komt vanaf heden in bloei. Kunnen we hier blij mee zijn of niet? Met deze plant wordt u aangezet om over de centrale vraag van het parasitaire leven mee te denken.
Met een vriendelijke groet, Bijvoet tegemoet