Beste Bijvoet Tegemoet Bezoeker!
We bevinden ons in een tijd van beginnende afsterving. De eerste tekenen van afsterving zijn te ervaren in de natuur doordat een behoorlijk aantal bloeiende planten de moed op hebben gegeven. Inmiddels is ook de bloei van het vlasbekje bijna aan zijn eind gekomen voor dit jaar. Her en der staat zij nog te bloeien en grote kans dat u hem wel ergens heeft zien staan in september terwijl hij nog vol in zijn kracht stond. Een enigszins late bloeier dus! Veel plezier bij het lezen van het vlasbekje!
Gegroet!
Bijvoet Tegemoet
P.S. mijn excuses aan de abonnees voor het onlangs verschenen foutieve bericht in uw mailbox.