Rijker door Serendip

Beste lentebelever!

De lente is van start!!!!. De hoeveelheid bloeiende planten neemt langzaam toe. Vele insecten zijn blij met de nu paars-kleurende bloei van een klein plantje. Respect voor dit plantje en de positieve boodschap van de natuur voor ons heelal. Bijvoet Tegemoet wenst u deze lente veel bloei en groei tegemoet. Veel plezier bij het lezen van de Paarse dovenetel! Wellicht dat enige serendipiteit ook ditmaal uw leven zal verrijken.

De lentegroet, Bijvoet Tegemoet

Plaats een reactie