Beste lentebelever!
De lente is van start!!!!. De hoeveelheid bloeiende planten neemt langzaam toe. Vele insecten zijn blij met de nu paars-kleurende bloei van een klein plantje. Respect voor dit plantje en de positieve boodschap van de natuur voor ons heelal. Bijvoet Tegemoet wenst u deze lente veel bloei en groei tegemoet. Veel plezier bij het lezen van de Paarse dovenetel! Wellicht dat enige serendipiteit ook ditmaal uw leven zal verrijken.
De lentegroet, Bijvoet Tegemoet