De nazomer dit jaar is heerlijk. Ondanks de mooie dagen die ons gegeven zijn, houden vele planten op met bloeien nu september ten einde is gelopen en wordt ons dat toch weer ontnomen. Één van de planten waarvan de bloei nu afloopt en nu bol van zaad staat, is het Koninginnenkruid. Deze plant is aangevraagd door een volger van Bijvoet Tegemoet. Onthoudt u dat ook, indien u een plant buiten tegenkomt en er meer over wilt weten.
Respectvolle groet,
Bijvoet Tegemoet