Droog geluk

Beste Volhoudende Bijvoet Tegemoet Bezoeker,

Tijdens de herfst gaat de meeste bloei in de natuur verloren. Afbraak en terugtrekking is een houding die de meeste planten nu aangaat. Nu in oktober zijn er nog steeds wat plantjes in bloei, en zo ook een plantje dat u bescherming biedt tegen deze afbrekende energie. De Haas staat symbool voor vruchtbaarheid, maar zijn pootje echter niet!  Het Hazenpootje is als monografie & als plantenprofiel door te bladeren!! Dus dat is genieten geblazen!!

Veel plantplezier,

Bijvoet Tegemoet

Plaats een reactie