Beste Bijvoet Tegemoeter!
Ik wil u erop wijzen dat nu de herfstkleuren in gang zijn gezet er één boom is die ontzettend mooi aan het verkleuren is. Dit is de Amerikaanse eik. Deze boom verkleurt van geel naar oranje, roze en rood. Ontzettend mooi om te zien. De boom is al eerder besproken op de website, maar nieuwe foto’s van deze Amerikaanse eik zijn zojuist in het stukje geplaatst.
Met vriendelijke groet, Bijvoet Tegemoet!
Hallo! 🙂 Klopt het dat ik niets kan vinden op de site over de bijzondere heemstplant? Overigens ben ik blij bij ” toeval” op je site terecht te zijn gekomen, want ik vind het echt een aanvulling:-) Alleen, hoe kun je kijken welke reacties er al dan niet worden geplaatst? Is voor mij niet het meeste belangrijke hoor, want de info op de site over de mooie planten is genoeg en ik ben ook voornemens om een boek van jou aan te schaffen, ken het assortiment nog niet, maar daar kijk ik dan nog naar. Heb je wel een boek over plantenzielen, of natuurdeva’s? Goed, de hartelijke groeten, Bianca Date: Tue, 14 Oct 2014 20:11:18 +0000 To: gme.biancaluna-inmoonlight@hotmail.com
Hallo Bianca 🙂 , het klopt dat die plant, de heemst nog niet op de site staat ja.
Ik moet wel zeggen dat het boek dat ik vorig jaar uitgebracht had, nu niet meer in publicatie is. Dit komt doordat ik bezig ben met veranderingen door te voeren. Waarschijnlijk komt het boek in meerdere delen uit omdat hij te duur was. Op dit moment is er helaas dus geen boek van mij te koop! Dat was ook het enige boek van me. Leuk dat je geinteresseerd bent! Wanneer er weer een boek van me uitkomt zal ik dit zeker melden op de site.
De hartelijke groeten terug!