De waterkoningin

Beste Bijvoet Tegemoet Belever,

Het weer wordt steeds natter en natter. Ook dat hoort bij de herfst. De herfst wordt al eeuwenlang verbonden aan het element water en de dood. Net zoals de wilg dat wordt!  Veel plezier bij het lezen over onze koningin kelken, de dood en het leven!

Gegroet,

Bijvoet Tegemoet

2 gedachten over “De waterkoningin

  1. Klopt het dat er geen bijlage bij de laatste mail zit? Had ik me zo verheugd op een mooi verhaal over de wilg….
    Vriendelijke groet, Anna Werners

    • Op de website staat het verhaal over de wilg. Kijk bij actueel of onder de W van wilg 😉 Dat is het verhaal dat ik te bieden heb. Hoop dat je het leuk vindt om te lezen! Groeten!

Plaats een reactie